Searching...
Monday, September 23, 2013

ယခုႏွစ္ပိုင္းအတြင္း ျပိဳင္ဖက္ကုမၸဏီမ်ား၏ ေစ်းကြက္တြင္းသို႔ အရွိန္အဟုန္ျဖင့္ ထုိးေဖာက္လာမႈမ်ား

Review: 2010-2012 Toyota Kluger (Highlander)


ယခုႏွစ္ပိုင္းအတြင္း ျပိဳင္ဖက္ကုမၸဏီမ်ား၏ ေစ်းကြက္တြင္းသို႔ အရွိန္အဟုန္ျဖင့္ ထုိးေဖာက္လာမႈမ်ား ရွိေနေသာ္လည္း အာရွ-ပစိဖိတ္ေဒသ တစ္ခြင္တြင္ တိုယိုတာကား ေရာင္းခ်ရမႈမွာ ကား ၄ စီးလွ်င္ ၁ စီးႏႈန္း ရွိေနသည္ဟု စစ္တမ္းမ်ားအရ သိရွိရသည္။

အထူးသျဖင့္ တုိယိုတာ၏ SUV မ်ား ေရာင္းခ်ရႏႈန္းမွာ ျပိဳင္ဖက္မ်ား မည္သို႔မွ် မယွဥ္ႏိုင္သည့္ အေျခအေနပင္ ျဖစ္ေနသည္ကို ေတြ႔ရွိေနရသည္။ တိုယိုတာ၏ နာမည္ေက်ာ္ SUV မ်ားျဖစ္သည့္ Land Cruiser ၊ Prado ႏွင့္ RAV4 တုိ႔နည္းတူ ယခုႏွစ္ပိုင္းအတြင္း နာမည္ရျပီး ေရာင္းအားတက္လာသည့္ SUV မွာ Kluger ပင္ျဖစ္သည္။

ျမန္မာႏိုင္ငံသို႔ တင္သြင္းလာသည့္ SUV မ်ားတြင္လည္း Kluger အေရအတြက္ အေတာ္ပင္မ်ားျပား လာေနသည္ကို ေတြ႔ရွိရမည္ျဖစ္သည္။

သမိုင္းေၾကာင္း

အာရွ-ပစိဖိတ္ ေစ်းကြက္အတြက္၂၀၀၃ ခုႏွစ္တြင္ စတင္ထုတ္လုပ္ခဲ့သည့္ Kluger မွာ အေနာက္ႏိုင္ငံမ်ားတြင္ ၂၀၀၀ ခုႏွစ္တြင္ ေရာင္းခ်ျပီး နာမည္အတန္အသင့္ ရရွိေနျပီးျဖစ္သည့္ Toyota Highlander ၏ ပံုစံတူ အမည္ကြဲ SUV တစ္စီးပင္ျဖစ္သည္။

Highlander ကို ထုတ္လုပ္ခဲ့သည့္ တိုယိုတာ၏ ရည္ရြယ္ခ်က္အတိုင္းပင္ အာရွ-ပစိဖိတ္ ေစ်းကြက္အတြက္ Kluger အား ထုတ္လုပ္ခဲ့ျပီး ေဒသတြင္း ေရာင္းခ်သည့္ တိုယိုတာ SUV မ်ားထဲတြင္ အိမ္စီးဆီဒင္ကားအေပၚ အေျခခံျပီး ထုတ္လုပ္ထားသည့္ ပထမဆုံးေသာ SUV ပင္ျဖစ္သည္။ ယင္းအတြက္ေၾကာင့္ Highlander (သို႔) Kluger မ်ားသည္ လူ ၇ ဦးဆံ့ျခင္း၊ အိမ္စီးကားတစ္စီးကဲ့သို႔ ျငိမ့္ေညာင္းမႈရွိျခင္း၊ SUV တစ္စီးကဲ့သို႔ ၾကံ့ခိုင္မႈရွိျခင္း စသည့္ ကား အမ်ိဳးအစား ၂ ခု၏ ေကာင္းမြန္းေသာအခ်က္မ်ားကို တစ္ေနရာတည္းတြင္ ရရွိႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္။

ထို႔အျပင္ ၂၀၀၇ ခုႏွစ္တြင္ Kluger ၏ စက္ပိုင္းဆိုင္ရာအား ျပဳျပင္မႈ အနည္းငယ္ လုပ္ခဲ့ျပီး ေလးဘီးယက္စနစ္အား မလုိအပ္သူမ်ားအတြက္ ေရွ႕ယက္စနစ္အား အသစ္ထုတ္လုပ္ခဲ့သည္။
ထိုနည္းတူ ၂၀၁၀ ခုႏွစ္တြင္ Kluger ၏ အျပင္ပိုင္းဒီဇိုင္းအား ေျပာင္းလဲမႈ ျပဳလုပ္ခဲ့ျပီး အတြင္းပိုင္းတြင္လည္း အဆင့္ျမင့္ ပစၥည္းအသစ္မ်ား ထည့္သြင္းေပးခဲ့သလို ေစ်းႏႈန္းအားလည္း အနည္းငယ္ ေလွ်ာ့ခ်ေပးခဲ့သည္။

ပါဝင္သည့္ ပစၥည္းႏွင့္ features မ်ား

၂၀၁၀ ခုႏွစ္ ေနာက္ပိုင္း ေမာ္ဒယ္မ်ားတြင္ full-loaded ျဖစ္ပါက ေဒၚလာ ၆၀၀၀၀ ေက်ာ္ က်သင့္မည္ ျဖစ္ေသာ္လည္း ေပးရသည့္ ေငြေၾကးႏွင့္ ထိုက္တန္သည့္ ပစၥည္းမ်ားႏွင့္ features မ်ား ပါဝင္လာမည္ျဖစ္သည္။

သားေရထိုင္ခံုမ်ား၊ ခုံ တစ္ခုျခင္းအလိုက္ ထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္သည့္ ခလုတ္မ်ား၊ sunroof ၊ Bluetooth စနစ္ ႏွင့္ ျဂိဳလ္တုလမ္းျပစနစ္တုိ႔အား ထည့္သြင္းေပးထားျပီး ဇုံ ၃ ဇံု ေလေအးေပးစနစ္၊ ခလုတ္ႏွိပ္ရံုျဖင့္ အလိုအေလ်ာက္ ေခါက္ခ်ိဳးႏိုင္သည့္ တတိယတန္းခုံးမ်ား၊ အသံဆူညံေသာ္လည္း ခလုတ္ႏွိပ္ရံုျဖင့္ အလိုအေလ်ာက္ ပိတ္ႏိုင္သည့္ ေနာက္ဖုံး စသည္တုိ႔ ပါဝင္လာမည္ျဖစ္သည္။

ထုိနည္းတူ ေနာက္ခန္းအတြက္ ျမင္ကြင္းက်ယ္ ဒီဗီဒီ ေဖ်ာ္ေျဖေရးစနစ္၊ ၾကိဳးမဲ့ နားၾကပ္မ်ား၊ ေရွ႕ခန္းႏွင့္ ေနာက္ခန္း သီးသန္႔ေဖ်ာ္ေျဖေရး စနစ္ စသည့္တုိ႔လည္း ထည့္သြင္းေပးထားသည္။ ကားတြင္း ေဖ်ာ္ေျဖေရးစနစ္မွာ သာမန္ထက္ ေကာင္းမြန္ေသာ္လည္း iPod အား ခ်ိတ္ဆက္အသံုးျပဳရာတြင္ ကားေဖ်ာ္ေျဖေရးစနစ္၏ ခလုတ္မ်ားျဖင့္ ထိန္းခ်ဳပ္ေဆာင္ရြက္ ႏိုင္မည္ မဟုတ္ေပ။

လုံျခံဳေရး

ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုံျခံဳေရးပိုင္းတြင္လည္း အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ျပဳလုပ္ထားျပီး ေလအိပ္ ၇ ခု (ေရွ႕၊ ေဘး၊ အေပၚပိုင္ႏွင့္ ယာဥ္ေမာင္း၏ ဒူး) ၊ ယာဥ္တည္ျငိမ္မႈ ထိန္းခ်ဳပ္စနစ္ ၊ ေနာက္ၾကည့္ ကင္မရာ စသည္တုိ႔ ပါဝင္မည္ျဖစ္သည္။

စက္ပိုင္းဆိုင္ရာ

တုိယိုတာ၏ ၃.၅ လီတာ ၆ လုံးထုိး အင္ဂ်င္သည္ ကမာၻ႔ကားေစ်းကြက္တြင္ အေကာင္းဆံုး အင္ဂ်င္တစ္လုံးျဖစ္ျပီး ၂၀၁၀ ခုႏွစ္ ေနာက္ပိုင္း ေမာ္ဒယ္မ်ားအတြက္ တုိယိုတာ အင္ဂ်င္နီယာမ်ားက ပိုမိုေကာင္းမြန္ရန္ ျပဳျပင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ၾကသည္။
အင္ဂ်င္အထိုင္ပံုစံအား ျပဳျပင္ခဲ့ျပီး အသံဆူညံမႈ၊ တုန္ခါမႈႏွင့္ ထိခိုက္မႈ ေလ်ာ့နည္းေအာင္ ျပဳလုပ္ခဲ့ၾကသည္။

Kluger မွာ အေလးခ်ိန္ ၂ တန္ နီးပါး ရွိေသာ္လည္း အင္ဂ်င္အေနျဖင့္ အသာအယာပင္ ရုန္းကန္ႏိုင္ျပီး ထူးထူးျခားျခား ျငိမ့္ေညာင္းသည့္ ခရီးစဥ္အား ေပးစြမ္းႏိုင္သည္ကို ေတြ႔ရွိရမည္ျဖစ္သည္။ အင္ဂ်င္ရုန္းအား ေကာင္းမြန္မႈေၾကာင့္ လမ္းၾကမ္းခရီးမ်ားသြားျခင္း၊ အျခားယာဥ္မ်ားအား ေက်ာ္တက္ျခင္း စသည္တုိ႔တြင္ လြန္စြာမွ ညင္ညင္သာသာ ရွိသည္ကို ေတြ႔ရွိခဲ့ရသည္။ ဆီစားႏႈန္းမွာလည္း ခရီးသည္ ၇ ဦးႏွင့္ ဝန္စည္စလြယ္အျပည့္ တင္ထားသည့္တိုင္ ဆီ ၁ လီတာလွ်င္ ၁၀ ကီလုိခန္႔ ေရာက္ရွိ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္။

ေမာင္းႏွင္မႈ

Kluger သည္ အတန္အသင့္ ၾကီးမားျပီး အလယ္အလတ္တန္းစား SUV မ်ားထဲတြင္ အေကာင္းဆုံးဟုပင္ ဆုိႏိုင္ေလာက္သည္။ Kluger အား ေမာင္းႏွင္ရသည္မွာ ျငိမ့္ေညာင္းမႈရွိျပီး လုံျခံဳစိတ္ခ်ရသည္။ ခရီးရွည္၊ ခရီးၾကမ္း ေမာင္းႏွင္ရာတြင္ အထူးအသံုးတည့္ျပီး လမ္းၾကမ္းသည္မွာ မသိသာလွပဲ လူ ၇ ဦးႏွင့္ ဝန္စည္စလြယ္ အမ်ားအျပား ဝင္ဆံသည့္ SUV တစ္စီးပင္ျဖစ္သည္။

Kluger အား ထိန္းခ်ဳပ္ေမာင္းႏွင္ရာမွာ လြယ္ကူျပီး အရြယ္ႏွင့္အမွ်ေအာင္ လမ္းေကြ႔ လမ္းေကာက္မ်ားတြင္ ညင္သာစြာ ေကြ႔ေကာက္ေမာင္းႏွင္ႏိုင္သည့္ SUV တစ္စီးျဖစ္သည္။ SUV တုိ႔၏ ထုံးစံအတိုင္း ျမိဳ႕တြင္းလမ္းမ်ားႏွင့္ လမ္းေျဖာင့္မ်ားတြင္မူ အင္ဂ်င္ဆြဲအားမွာ ဆီဒင္ကားမ်ားေလာက္ မေကာင္းဟု ယူဆဖြယ္ရာ ရွိေသာ္လည္း Kluger ကမူ ထုိကဲ့သို႔ မဟုတ္ပဲ အထ အလြန္ျမန္သည့္ SUV တစ္စီးပင္ျဖစ္သည္။ ကားအတြင္းပိုင္းသည္လည္း လြန္စြာမွ အသံတိတ္ဆိတ္ ျငိမ္သက္လွသည္။

နိဂံုး

Kluger သည္ မိသားစုသံုး SUV တစ္စီးအျဖစ္ လြန္စြာမွ သင့္ေတာ္ျပီး ၾကီးမားသည့္ အတြင္းပိုင္း၊ အဆင့္ျမင့္ ပစၥည္းမ်ားႏွင့္ features မ်ား ပါဝင္သည္။ လူ ၇ ဦး ေကာင္းစြာဝင္ဆံ့ျပီး တတိယတန္းခုံမ်ားအား ေခါက္ခ်ိဳးျပီး ပိုမိုမ်ားျပားသည့္ ဝန္စည္စလြယ္မ်ား ထည့္သြင္းႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။

သားေရ ထိုင္ခံုမ်ားမွာ ျငိမ့္ေညာင္းမႈရွိျပီး တတိယတန္းခုံမ်ားမွာ ကေလးငယ္မ်ားအတြက္ အထူးသင့္ေတာ္သည္။ သို႔ေသာ္လည္း ခရီးရွည္ သြားရာတြင္မူ ဒုတိယတန္းတြင္ လူ ၂ ဦးသာ ထုိင္ရန္ သင့္ေတာ္သည္ကို ေတြ႔ရွိရမည္ျဖစ္သည္။

ကားအတြင္းပိုင္းတြင္ ပလတ္စတစ္သား အမ်ားအျပား ပါဝင္ေသာ္လည္း သစ္သား အနားကြပ္မ်ား တပ္ဆင္ထားသျဖင့္ သားေရးထိုင္ခံုမ်ားျဖင့္ ပူးတြဲလိုက္ပါက အဆင့္ျမင့္ ဇိမ္ခံကား တစ္စီးအလား ထင္မွတ္မွားရႏိုင္သည့္ SUV တစ္စီးပင္ ျဖစ္သည္

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!